GOD påske og noen treningstips!

Påsken er en glimrende tid for å være aktiv og sikre seg flotte treningsopplevelser!

For deg som er hjemme er det bare å komme og trene på Gnist. Senteret på Gjettum har åpent de fleste dager, og vi har også noen gruppetimer. På Nadderud er det som vanlig åpent hver eneste dag fra 6-24. Sjekk påsketilbudet på Gnist her

Er du bortreist finnes det mange muligheter til å trene og være aktiv! Med sen påske kan det bli flotte forhold for utendørsaktiviteter.

Lag gjerne en liten plan for hvordan du kan trene og bevege deg i påsken. Hvilke muligheter finnes der du er? Hva slags type trening ønsker du å få gjennomført? Når passer det best for deg å gjøre det?

  • Gå på ski, gå på beina eller ta deg en sykkeltur. Tur og bevegelse er bra uansett. Får du i tillegg opp pulsen med noen bakker eller litt høyere fart, så blir det en bra treningsøkt også.
  • Gjør noen styrkeøvelser ute i vårværet. Sannsynligvis kan du noen øvelser du kan gjøre uten mye utstyr. Sett stoppeklokka på 15, 20 eller 30 minutter, og gjør de styrkeøvelsene du kan. Det er ikke viktig at programmet er perfekt sammensatt. Det viktigste er at du gjør noe!
  • Gjør litt tøy og bøy der du er. Lag et lite program med noen yogaøvelser du kan fra før eller noen enkle strekkeøvelser. Noen minutter er alt som skal til for litt større velvære!

Etter en sprek og aktiv påske kommer du tilbake til hverdagen full av overskudd, og klar til å fortsette treningen frem mot sommeren!

God påske!

 

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

%d bloggere liker dette: